Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, máte možnost nenošené zboží do 14 dní od převzetí objednávky vrátit. Stačí vyplnit jednoduchý online formulář k reklamaci/vrácení zboží zde: BEZPOTISKU SAMOOBSLUHA a následně obdržíte veškeré instrukce. Možnosti, jak vrátit zboží jsou následující:
Zásilkovna
Nejjednodušší způsob vrácení pro většinu zákazníků - předání oblečení na nejbližší pobočku Zásilkovny (pravděpodobně máte nějakou za rohem či chodíte kolem, koukněte na mapu poboček). Po vyplnění online reklamačního formuláře obratem obdržíte kód zásilky, který si poznamenáte a spolu se zabaleným zbožím předáte na nejbližší pobočce zásilkovny. Není nutné nadepisovat balíček ani vypisovat doručovací adresu. Cena služby je 65Kč a je stržena z částky, která vám má být vyplacena za vrácené zboží.
Předání na naší prodejně
Stačí s nevyhovujícím oblečením zajít na jednu z našich prodejen. Nejvýhodnější způsob vrácení zboží.
Zaslání poštou
Pokud nemáte poblíž žádnou pobočku zásilkovny ani naší prodejnu, zbývá možnost zaslání balíčku Českou Poštou. Oblečení pečlivě zabalte, přiložte na papírku číslo objednávky, balíček správně nadepište a odneste na nejbližší pobočku České pošty. Pokud si nevíte rady se správným nadepsáním, na poště vám jistě poradí. Adresa příjemce: Ve Žlíbku 1800/77, hala A2, Praha 9, 19300. Za zaslání balíčku si pošta účtuje okolo 100 Kč.