Když bude potřeba, klidně se na nás obrať, ale na 99 % to zvládneš bez nás. Šetři čas.
Bez čekání, bez formulářů, bez telefonátů, bez front.
Na tohle se nejčastěji ptali ostatní zákazníci. Než nám napíšeš, zkus se nejdříve podívat sem. Třeba tu najdeš i svou odpověď.
Sloučení objednávek bohužel není možné. Doporučujeme stornovat objednávky v naší samoobsluze. Při stornu zaškrtněte políčko "vrátit zboží do košíku" a poté vytvořte novou objednávku se všemi požadovanými produkty.
Změna dodací adresy bohužel není možná u zpracovaných objednávek. Doporučujeme stornovat objednávku v naší samoobsluze. Při stornu zaškrtněte políčko "vrátit zboží do košíku" a poté vytvořte novou objednávku. Pokud je objednávka již expedována, můžete se zkusit domluvit přímo s dopravcem na přesměrování zásilky.
Přidání zboží do již zpracované objednávky není z technických důvodů možné. Doporučujeme stornovat objednávku v naší samoobsluze. Při stornu zaškrtněte políčko "vrátit zboží do košíku" a poté vytvořte novou objednávku se všemi produkty.
Rozdělení již zpracované objednávky není z technických důvodů možné. Doporučujeme stornovat objednávku v naší samoobsluze. Při stornu zaškrtněte políčko "vrátit zboží do košíku" a poté vytvořte novou objednávku.
V naší samoobsluze naleznete všechny potřebné platební údaje pro platbu převodem, možnost zaplatit kartou a QR kód pro rychlé provedení platby.
Chcete-li objednávku stornovat, využijte prosím naši samoobsluhu.
Standardní doba uskladnění je 5 dní. V případě potřeby je možné uskladnění o 5 dní ještě prodloužit v naší samoobsluze
Pokud je zboží skladem, expedujeme ho do 2 dnů. V případě, že zboží není skladem, obvykle ho odesíláme do 3-5 pracovních dnů. Následná doba doručení závisí na přepravní společnosti.
Po expedici objednávky Vám zašleme e-mail s informacemi o doručení a odkazem ke sledování zásilky, který bude dostupný také v naší samoobslužné sekci.
Aktuální ceny dopravy podle velikosti objednávky uvidíte vždy v košíku.
Termíny pro vaše vánoční objednávky (objednávky do tohoto data se pokusíme vyexpedovat do 23.12.)
Zaslání poštou, Zásilkovnou a GLS (včetně prodejen mimo Prahu)
do 14.12.2024 - zboží skladem u dodavatele
do 15.12.2024 - pro zboží na cestě
do 18.12.2024 - pro zboží skladem
Pouze osobní odběr Praha
do 20.12.2024 - zboží skladem
Poznámka:
U termínu se vždy myslí do půlnoci. V případě úhrady převodem datum připsání na náš účet. Objednávky se připravují a expedují přednostně s placenou službou Expres.
Sledujte také u každého produktu skladovou dostupnost, pokud by termín dostupnosti byl delší než je termín pro Vánoce, vyberte jinou kombinaci. V případě přetíženosti či vyprodání zásoby si vyhrazujeme právo na změnu termínů.
Pro urychlení doporučujeme zvolit způsob platby kartou (přes Gopay)
Upozornění:
V období od 24.12.2024 do 2.1.2025 máme zavřeno. Objednávky, které nebudou vyexpedovány do 22.12.2024 budeme expedovat až první týden v lednu 2025. Děkujeme Vám za pochopení.
Elektronické verze dokladů můžete získat po přihlášení v naší samoobsluze. Všechny námi vystavené doklady obsahují veškeré zákonem stanovené náležitosti a jsou vhodné k zaúčtování.
- převodem z účtu (popř. poštovní poukázkou)
- online platební kartou GoPay = nejrychlejší způsob úhrady
- dobírkou (do 5 000 Kč)
- osobně na prodejně při převzetí (do 5 000 Kč)
- dárkovou kartou
Naše číslo účtu je: 2000045590/2010. Variabilní symbol pro platbu je číslo vaší objednávky.
O vrácení platby se postaráme automaticky, přičemž platbu můžete očekávat zpět do 14 pracovních dnů.
Pokud jste zaplatili méně, prosíme o doplacení rozdílu se stejným variabilním symbolem. Pokud jste zaplatili více, přeplatek Vám vrátíme zpět na účet nejpozději do 14 dnů.
Prosíme, obraťte se na nás přes kontaktní formulář a uveďte číslo objednávky. My vše prověříme.
Platební podklady naleznete v naší samoobsluze.
Pokud vám zboží nevyhovuje, je možné ho do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Výměnu neposkytujeme. Objednávky přijaté od 11.11.2024 je možné vrátit s prodlouženou Vánoční dobou vrácení až do 10.1.2025. Veškeré informace o vrácení naleznete zde
Každou objednávku potvrzujeme zákazníkům e-mailem. Pokud Vám žádný e-mail nepřišel a jste si jisti, že jste uvedli správný e-mail, zkontrolujte prosím složku Spam nebo záložku Všechny zprávy. Pokud e-mail stále nenajdete, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář.
Vrácení peněz provádíme přibližně dvakrát týdně, takže peníze obdržíte nejpozději do 14 dnů. Peníze vracíme vždy na bankovní účet.
Na zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Pokud se na zboží objevila vada, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář a připojte fotografii vady, naše zákaznické oddělení s Vámi poté reklamaci vyřídí.
V každém newsletteru v dolní části najdete odkaz, pomocí kterého se můžete odhlásit z dostávání marketingových e-mailů.
Vrácení zboží se snažíme vyřizovat do týdne od přijetí na sklad. O průběhu vrácení Vás budeme informovat e-mailem.
Ano můžete ho zdarma vrátit na jakékoliv prodejně.
Výměna kus za kus není možná. Nevyhovující zboží nám prosím pošlete zpátky a my Vám vrátíme peníze na účet nebo pošleme slevový kupón na další objednávku.
Dopravu při vrácení zboží platí kupující, pokud se jedná o reklamaci, která se prokáže jako oprávněná, tak dopravu platíme my.
Ihned po přijetí zboží Vám odešleme email. Dodání si také můžete zkontrolovat přes sledování balíčku u dopravce, kterým jste nám zboží vracel/a.
Každý produkt obsahuje cedulku s instrukcemi k praní a žehlení.
U každého produktu uvádíme tabulku velikostí. Po kliknutí na symbol + se zobrazí přehledná tabulka rozměrů v centimetrech.
Naši dodavatelé pocházejí převážně z Evropy, ale máme také dodavatele z České republiky. Původ produktu je vždy uveden na cedulce. Mnoho našich produktů je rovněž certifikováno, certifikáty najdete vždy u konkrétního produktu.
Bohužel z kapacitních důvodů nejsou. Na e-shopu máte možnost si v záložce "Prodejny" prohlédnout zboží dostupné na konkrétní prodejně. Případně si tam můžete cokoliv objednat přímo z e-shopu.
Pro kvalitní potisk textilu a dalších předmětů využijte náš projekt Belabel
Každý monitor či mobil má jiný jas a nastavení, takže odstíny barev se mohou lišit a nikdy nebudou 100% stejné. V případě nespokojenosti můžete zboží vrátit do 14 dnů. Reálné fotky produktů na vyžádání neposkytujeme.
Ano, nákup na firmu umožňujeme. Vezměte však prosím na vědomí, že pokud nakupujete na firmu, jednáte s námi jako právnická osoba a ztrácíte tak status spotřebitele. Nevztahuje se na vás právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ani možnost výměny zboží, pokud vám nebude vyhovovat.
Pokud máte zájem o větší množství textilu a chcete nejprve posoudit kvalitu zboží, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář. Po předchozí domluvě je možné zaslat až 3 ks vzorků s možností jejich vrácení.
Bohužel to není možné, objednávku je nutné uhradit předem. Alternativně je možná platba na dobírku do částky 5.000 Kč.
Množstevní slevy jsou vždy uvedeny u jednotlivých produktů. Pokud máte zájem o větší množství produktů, je možné domluvit individuální cenu. Kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář
Přihlašte se do svého účtu a poté v košíku máte možnost cashback uplatnit.
V košíku v kroku č.2 máte tlačítko Vložit slevový kód. Po vložení se automaticky cena o danou hodnotu poníží.
Ano, nabízíme množstevní slevu 5% při nákupu 20ks stejného zboží nebo 10% při nákupu 100ks stejného zboží a máme také věrnostní program cashback. Veškeré informace jsou popsané zde Cashback
Provozovatel: LEMICOM spol. s r.o. / IČ:27561054
Adresa provozovny: Ve Žlíbku 1800/77, hala A2, Praha 9, 19300, Česká Republika