Možnost vrácení nevhodných dárků do 10.1.2025
ŽENY
MUŽI
DĚTI
BATOHY

Mapa prodejen
Nakupování pomocí QR

Hledáš pomoc?

Když bude potřeba, klidně se na nás obrať, ale na 99 % to zvládneš bez nás. Šetři čas.

Rychlovka BezPotisku

Bez čekání, bez formulářů, bez telefonátů, bez front.

FAQ

Na tohle se nejčastěji ptali ostatní zákazníci. Než nám napíšeš, zkus se nejdříve podívat sem. Třeba tu najdeš i svou odpověď.

Změny objednávky

Sloučení více objednávek

Sloučení objednávek bohužel není možné. Doporučujeme stornovat objednávky v naší samoobsluze. Při stornu zaškrtněte políčko "vrátit zboží do košíku" a poté vytvořte novou objednávku se všemi požadovanými produkty.

Změna dodací adresy

Změna dodací adresy bohužel není možná u zpracovaných objednávek. Doporučujeme stornovat objednávku v naší samoobsluze. Při stornu zaškrtněte políčko "vrátit zboží do košíku" a poté vytvořte novou objednávku. Pokud je objednávka již expedována, můžete se zkusit domluvit přímo s dopravcem na přesměrování zásilky.

Přidání zboží do objednávky

Přidání zboží do již zpracované objednávky není z technických důvodů možné. Doporučujeme stornovat objednávku v naší samoobsluze. Při stornu zaškrtněte políčko "vrátit zboží do košíku" a poté vytvořte novou objednávku se všemi produkty.

Rozdělení objednávky

Rozdělení již zpracované objednávky není z technických důvodů možné. Doporučujeme stornovat objednávku v naší samoobsluze. Při stornu zaškrtněte políčko "vrátit zboží do košíku" a poté vytvořte novou objednávku.

Změna způsobu platby

V naší samoobsluze naleznete všechny potřebné platební údaje pro platbu převodem, možnost zaplatit kartou a QR kód pro rychlé provedení platby.

Storno objednávky

Chcete-li objednávku stornovat, využijte prosím naši samoobsluhu.

Prodloužení uskladnění objednávky na prodejně

Standardní doba uskladnění je 5 dní. V případě potřeby je možné uskladnění o 5 dní ještě prodloužit v naší samoobsluze

Doručení

Doba doručení

Pokud je zboží skladem, expedujeme ho do 2 dnů. V případě, že zboží není skladem, obvykle ho odesíláme do 3-5 pracovních dnů. Následná doba doručení závisí na přepravní společnosti.

Sledování balíčku

Po expedici objednávky Vám zašleme e-mail s informacemi o doručení a odkazem ke sledování zásilky, který bude dostupný také v naší samoobslužné sekci.

Cena dopravy

Aktuální ceny dopravy podle velikosti objednávky uvidíte vždy v košíku.

Vánoce 2024

Termíny pro vaše vánoční objednávky (objednávky do tohoto data se pokusíme vyexpedovat do 23.12.)
 
Zaslání poštou, Zásilkovnou a GLS (včetně prodejen mimo Prahu)
do 14.12.2024 - zboží skladem u dodavatele
do 15.12.2024 - pro zboží na cestě
do 18.12.2024 - pro zboží skladem
Pouze osobní odběr Praha
do 20.12.2024 - zboží skladem

 
Poznámka:
U termínu se vždy myslí do půlnoci. V případě úhrady převodem datum připsání na náš účet. Objednávky se připravují a expedují přednostně s placenou službou Expres.
Sledujte také u každého produktu skladovou dostupnost, pokud by termín dostupnosti byl delší než je termín pro Vánoce, vyberte jinou kombinaci. V případě přetíženosti či vyprodání zásoby si vyhrazujeme právo na změnu termínů.
Pro urychlení doporučujeme zvolit způsob platby kartou (přes Gopay)
 
Upozornění:
V období od 24.12.2024 do 2.1.2025 máme zavřeno. Objednávky, které nebudou vyexpedovány do 22.12.2024 budeme expedovat až první týden v lednu 2025. Děkujeme Vám za pochopení.

Fakturace a platba

Elektronická faktura

Elektronické verze dokladů můžete získat po přihlášení v naší samoobsluze. Všechny námi vystavené doklady obsahují veškeré zákonem stanovené náležitosti a jsou vhodné k zaúčtování.

Způsoby platby


- převodem z účtu (popř. poštovní poukázkou)
- online platební kartou GoPay = nejrychlejší způsob úhrady
- dobírkou (do 5 000 Kč)
- osobně na prodejně při převzetí (do 5 000 Kč)
- dárkovou kartou

Číslo účtu pro platbu

Naše číslo účtu je: 2000045590/2010. Variabilní symbol pro platbu je číslo vaší objednávky.

Vrácení platby za zrušenou objednávku

O vrácení platby se postaráme automaticky, přičemž platbu můžete očekávat zpět do 14 pracovních dnů.

Zaplatil jsem omylem špatnou částku, co teď?

Pokud jste zaplatili méně, prosíme o doplacení rozdílu se stejným variabilním symbolem. Pokud jste zaplatili více, přeplatek Vám vrátíme zpět na účet nejpozději do 14 dnů.

Přišlo mi upozornění, že objednávka není zaplacená, já ji ale platil. Můžete to prověřit?

Prosíme, obraťte se na nás přes kontaktní formulář a uveďte číslo objednávky. My vše prověříme.

Neprošla mi platba, můžete mi poslat platební údaje ještě jednou?

Platební podklady naleznete v naší samoobsluze.

Vrácení, reklamace a řešení problémů

Jak vrátit zboží?

Pokud vám zboží nevyhovuje, je možné ho do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Výměnu neposkytujeme. Objednávky přijaté od 11.11.2024 je možné vrátit s prodlouženou Vánoční dobou vrácení až do 10.1.2025. Veškeré informace o vrácení naleznete zde

Nepřišlo mi potvrzení objednávky na email

Každou objednávku potvrzujeme zákazníkům e-mailem. Pokud Vám žádný e-mail nepřišel a jste si jisti, že jste uvedli správný e-mail, zkontrolujte prosím složku Spam nebo záložku Všechny zprávy. Pokud e-mail stále nenajdete, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář.

Kdy mi vrátíte peníze a jakým způsobem?

Vrácení peněz provádíme přibližně dvakrát týdně, takže peníze obdržíte nejpozději do 14 dnů. Peníze vracíme vždy na bankovní účet.

Jak zboží reklamovat?

Na zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Pokud se na zboží objevila vada, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář a připojte fotografii vady, naše zákaznické oddělení s Vámi poté reklamaci vyřídí.

Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?

V každém newsletteru v dolní části najdete odkaz, pomocí kterého se můžete odhlásit z dostávání marketingových e-mailů.

Jak dlouho trvá zpracování vrácení a jak zjistím stav mého vrácení?

Vrácení zboží se snažíme vyřizovat do týdne od přijetí na sklad. O průběhu vrácení Vás budeme informovat e-mailem.

Mohu zboží z eshopu vrátit na prodejně?

Ano můžete ho zdarma vrátit na jakékoliv prodejně.

Je možné zboží vyměnit?

Výměna kus za kus není možná. Nevyhovující zboží nám prosím pošlete zpátky a my Vám vrátíme peníze na účet nebo pošleme slevový kupón na další objednávku.

Kdo platí dopravu při vrácení zboží nebo reklamaci?

Dopravu při vrácení zboží platí kupující, pokud se jedná o reklamaci, která se prokáže jako oprávněná, tak dopravu platíme my.

Dorazilo Vám již mnou vrácené zboží?

Ihned po přijetí zboží Vám odešleme email. Dodání si také můžete zkontrolovat přes sledování balíčku u dopravce, kterým jste nám zboží vracel/a.

Nenašli jste, co jste hledali?

Nejrychlejší způsob, jak se s námi spojit, je prostřednictvím chatu, který je k dispozici 24 hodin denně. Můžete také využít náš kontaktní formulář.

Zeptej se bezpotisku

Ne a ne najít odpověď na tvou otázku? Napiš nám.

Zpráva byla odeslána. Děkujeme za váš zájem.

Dotazy k textilu

Jak mám textil prát a žehlit?

Každý produkt obsahuje cedulku s instrukcemi k praní a žehlení.

Kde najdu velikostní tabulku?

U každého produktu uvádíme tabulku velikostí. Po kliknutí na symbol + se zobrazí přehledná tabulka rozměrů v centimetrech.

Jaký je původ Vašeho zboží a kde se šije?

Naši dodavatelé pocházejí převážně z Evropy, ale máme také dodavatele z České republiky. Původ produktu je vždy uveden na cedulce. Mnoho našich produktů je rovněž certifikováno, certifikáty najdete vždy u konkrétního produktu.

Jsou všechny produkty z eshopu na prodejně?

Bohužel z kapacitních důvodů nejsou. Na e-shopu máte možnost si v záložce "Prodejny" prohlédnout zboží dostupné na konkrétní prodejně. Případně si tam můžete cokoliv objednat přímo z e-shopu.

Můžete zajistit i potisk textilu?

Pro kvalitní potisk textilu a dalších předmětů využijte náš projekt Belabel

Odpovídá barva zboží z fotky na webu skutečnosti?

Každý monitor či mobil má jiný jas a nastavení, takže odstíny barev se mohou lišit a nikdy nebudou 100% stejné. V případě nespokojenosti můžete zboží vrátit do 14 dnů. Reálné fotky produktů na vyžádání neposkytujeme.

Pro firmy

Je možný nákup na firmu?

Ano, nákup na firmu umožňujeme. Vezměte však prosím na vědomí, že pokud nakupujete na firmu, jednáte s námi jako právnická osoba a ztrácíte tak status spotřebitele. Nevztahuje se na vás právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ani možnost výměny zboží, pokud vám nebude vyhovovat.

Nabízíte vzorky?

Pokud máte zájem o větší množství textilu a chcete nejprve posoudit kvalitu zboží, kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář. Po předchozí domluvě je možné zaslat až 3 ks vzorků s možností jejich vrácení.

Nabízíte platby na fakturu?

Bohužel to není možné, objednávku je nutné uhradit předem. Alternativně je možná platba na dobírku do částky 5.000 Kč.

Množstevní slevy

Množstevní slevy jsou vždy uvedeny u jednotlivých produktů. Pokud máte zájem o větší množství produktů, je možné domluvit individuální cenu. Kontaktujte nás prosím přes kontaktní formulář

Služby

Jak v objednávce uplatním cashback?

Přihlašte se do svého účtu a poté v košíku máte možnost cashback uplatnit.

Jak v objednávce uplatním slevový kupón?

V košíku v kroku č.2 máte tlačítko Vložit slevový kód. Po vložení se automaticky cena o danou hodnotu poníží.

Nabízíte nějaký věrnostní program a množstevní slevy?

Ano, nabízíme množstevní slevu 5% při nákupu 20ks stejného zboží nebo 10% při nákupu 100ks stejného zboží a máme také věrnostní program cashback. Veškeré informace jsou popsané zde Cashback

Provozovatel: LEMICOM spol. s r.o. / IČ:27561054

Adresa provozovny: Ve Žlíbku 1800/77, hala A2, Praha 9, 19300, Česká Republika

Vaše soukromí je pro nás důležité

Tyto webové stránky využívají soubory cookie. Váš souhlas s využíváním všech souborů cookie potvrďte tlačítkem "Souhlasím". Pokud chcete upravit nastavení, klikněte na tlačítko "Uložit nastavení". Více informací o využívání souborů cookie naleznete zde.

Na našem webu používáme 4 druhy kategorií cookies:

1. Technické cookie
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek a umožňují základní funkce, jako je například správa nákupního košíku.
2. Analytické cookie
Analytické cookies nám pomáhají sbírat anonymní informace o návštěvnosti a interakci s obsahem na webových stránkách, abychom mohli zlepšovat uživatelské prostředí.
3. Personalizované cookie
Personalizované cookies umožňují webovým stránkám zapamatovat si vaše preference a poskytovat vám relevantní obsah a nabídky.
4. Reklamní cookie
Reklamní cookies slouží k sledování vašich online aktivit a přizpůsobování reklam tak, aby byly relevantní a zajímavé pro vás.
Souhlasím
Uložit nastavení
Podrobné nastavení
Odmítnout vše