Možnost vrácení nevhodných dárků do 10.1.2025
ŽENY
MUŽI
DĚTI
BATOHY

Mapa prodejen
Nakupování pomocí QR

VŠE O NÁKUPU

Ceny zboží

Cenu veškerého našeho zboží naleznete jednoduše po rozkliknutí každého jednotlivého detailu zboží a zvolení konkrétní varianty barvy a velikosti. Přes každý detail produktu nebo přes horní lištu našeho webu se také dostanete do sekce Výprodej. Tam možná naleznete Vámi vybraný produkt za výprodejovou cenu. Cenu zboží můžete uhradit kartou, převodem či hotově na dobírku. Společně s cenou zboží je třeba uhradit také náklady spojené s dodáním (poštovné). Aktuální ceny dopravy dle velikosti objednávky uvidíte vždy v nákupním košíku v sekci výběru dopravy.  V případě, že zrovna nabízíme poštovné zdarma, je třeba splnit všechny podmínky uvedené pro tuto nabídku. Případné slevy není možné kombinovat.

Dodání zboží

Svůj nákup si můžete vyzvednout osobně na jakékoliv z našich prodejen. V případě, že je zboží na prodejně přítomné už v době objednání, je na místě zarezervováno a vyzvednout ho můžete okamžitě. V případě, že je zboží označeno jako skladem a musí být na Vámi vybranou prodejnu převezeno, dáme Vám vědět, jakmile dorazí. V případě, že si přejete svůj nákup doručit domů, je doba doručení závislá na Vámi zvoleném dopravci. U nás si můžete vybrat mezi Českou poštou (i Balíkovnou), GLS a Zásilkovnou.

Záruka

Zboží můžete do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. V případě, že je ale zboží v pořádku, nenese žádnou vadu, kterou jsme zavinili my nebo výrobce, stále platíte náklady za přepravu. (Jak cenu dodání, tak poštovné za vrácení.) V případě, že jste po převzetí našli na svém zboží vadu, nebo se vada vyskytla do šesti měsíců od převzetí (neplatí, pokud jde o běžné opotřebení spojené s užíváním produktu, nebo pokud Vám byla tato vada známa již při nákupu – např. byla důvodem slevy), máte právo požadovat bezplatnou náhradu (podle závažnosti nahradíme celý produkt, nebo poškozenou součást). V případě, že se na Vašem zboží vyskytne vada, která není způsobena běžným opotřebením a zboží se poškodí při běžném užívání více, než je pro produkt přirozené, tuto vadu ohlaste osobně na adrese Ve Žlíbku 1800/77, hala A2, Praha 9, 19300, telefonicky na čísle 222 744 134 či elektronickou poštou na adrese [email protected]. Sdělte nám, jaký problém se vyskytl a jakou náhradu byste si představovali. Záruční doba se liší u jednotlivých produktů. Pokud není na obalu produktu, na produktu samotném, v přiloženém návodu, nebo v reklamě na dané zboží uvedena konkrétní záruční lhůta, trvá tato záruka 24 měsíců. V případě, že je Vaše stížnost oprávněná, platíme náklady spojené s vrácením zboží my. O jejich uhrazení ale musíte požádat včas.

Servisní služba

BezPotisku je pouze prodejce, nikoliv výrobce. My osobně neposkytujeme servis poškozeného zboží.

Dotazy a stížnosti

Své dotazy a stížnosti směřujte na náš email [email protected].

Odstoupení od smlouvy

Právo odstoupit od smlouvy máte po 14 dnů po převzetí zboží (viz výše – odstavec Záruka). V takovém případě je třeba zboží také vrátit do 14 dní od chvíle, kdy nám bude doručeno Vaše odstoupení od smlouvy. V případě, že se na Vašem zboží vyskytla vada, za kterou neseme odpovědnost (viz výše – odstavec Záruka), není možné Vaše zboží (nebo jeho poškozenou součást) nahradit zbožím bez vady, máte právo odstoupit od kupní smlouvy. Toto právo máte i v případě, že je Vaše zboží možné opravit, ale vada se i přes několikanásobné opravy stále vrací. Pro odstoupení od kupní smlouvy prosím použijte náš formulář PDF , DOC, nebo využijte náš online nástroj Samoobsluha. Podrobné informace o tom, jak vrátit zboží, najdete zde.

Stále máte nejasnosti? Podrobnější informace naleznete v sekci Obchodní podmínky nebo Doprava a vrácení.

Vaše soukromí je pro nás důležité

Tyto webové stránky využívají soubory cookie. Váš souhlas s využíváním všech souborů cookie potvrďte tlačítkem "Souhlasím". Pokud chcete upravit nastavení, klikněte na tlačítko "Uložit nastavení". Více informací o využívání souborů cookie naleznete zde.

Na našem webu používáme 4 druhy kategorií cookies:

1. Technické cookie
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek a umožňují základní funkce, jako je například správa nákupního košíku.
2. Analytické cookie
Analytické cookies nám pomáhají sbírat anonymní informace o návštěvnosti a interakci s obsahem na webových stránkách, abychom mohli zlepšovat uživatelské prostředí.
3. Personalizované cookie
Personalizované cookies umožňují webovým stránkám zapamatovat si vaše preference a poskytovat vám relevantní obsah a nabídky.
4. Reklamní cookie
Reklamní cookies slouží k sledování vašich online aktivit a přizpůsobování reklam tak, aby byly relevantní a zajímavé pro vás.
Souhlasím
Uložit nastavení
Podrobné nastavení
Odmítnout vše